۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۴

امام جمعه آرادان:

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا برای جوانان باید بیان شود، گفت: آمریکا مسئول ترورهای بسیار و حوادث تلخی مانند بمب گذاری و ترور، بمب شیمیایی و ... در کشورمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران و کارکنان ادارات شهرستان آرادان بعد از قرائت زیارت عاشورا، به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عبج) به مناسبت هفتم تیرماه، ا اشاره به هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت‌های آمریکا ساکت هستند.

وی افزود: بررسی دقیق مواضع حقوق بشری آمریکا و نگاهی به کارنامه و عملکرد این کشور در این حوزه در طول دهه‌های گذشته به صراحت تأیید کننده این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی در چارچوب رویکرد به اصطلاح حمایت ‎گرایانه حقوق بشری، بسترهای لازم را برای دخالت‌های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم ساخته و به یکی از مهم‌ترین کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: ما باید چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را برای نسل‌های مختلف افشا کنیم و نسل‌های آینده بتوانند درک درستی از سیاست‌ها پشت پرده و جنایاتی که از این طریق انجام می‌دهند داشته باشند.

شریفی‌نیا سو قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق، به شهادت رساندن «آیت‌الله صدوقی» نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی را از جمله جنایات آمریکا بیان کرد.

کد خبر 5822934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha